Haristo Global Marketing
Haristo to globalna sieć marketingowa specjalistów, którzy dzielą się swoim szerokim doświadczeniem.

Założyciel zwrócił się do mnie w celu zaprojektowania logo i identyfikacji wizualnej dla międzynarodowej grupy marketingowej w oparciu o szkic mandali oraz niestandardowe dla tej branży kolory - turkusowy, czerwony i czarny, które nawiązują do wartości firmy. Kluczowym elementem wizualnym jest kolorowa mozaika ułożona w organiczne kształty otoczona geometrycznymi elementami.


Logo
Zainspirowane geometryczną symetrią i radialnymi wzorami wschodnich mandali, to logo składa się z litery H otoczonej organicznymi formami przypominającymi korzenie. Ten motyw przywołuje wschodnią symbolikę mandali, związaną z wzajemnym połączeniem i wzrostem emanującym z centralnego punktu, ugruntowując inicjał „H” w strukturze naturalnej ekspansji i holistycznej jedności. Kombinacja trzech kolorów: turkusu, czerwonego i czerni została ustalona przez załóżyciela jako wizualna reprezentacja trzech głównych wartości firmy.
Projekt wizytówek
Wizytówki były przygotowane w wymiarach 90x55 mm z przodu znajduje się logotyp, miejsce na imię i nazwisko, stanowisko w firmie, dane kontakowe oraz media społecznościowe. Z tyłu widoczny jest sygnet z charaketerystyczną czerwoną literą H. Projekt wykonany miał być w stylu minimalistycznym i przejrzystym, dlatego dekoracje i akcenty kolorostyczne są rozmieszczone z umiarem, a kolorem przewodnim jest biały.


Zastosowanie mozaiki
Jednym z najważniejszych elementów wizualnych tej marki są turkosowo-czerwone kafelki tworzące dynamiczną mozaikę. Została ona wykorzystana w wielu kontakstach by urozmaicić układy graficzne w prezentacjach, banerach z mediów społecznościowych i materiałach do druku, wprowadzając dwa żywe kolory. Poprzez wyizolowanie poszczególnych fragmentów mozaiki można otrzymać abstrakcyjne formy przypominające geometryczne fale. Fale te są wykorzystane jako element dekoracyjny w wielu kontekstach.
Strona internetowa
Była to pierwsza strona internetowa nad którą pracowałem. Korzysta z animacji przewijania która stopniowo ukazuje kolejne sekcje. Dla pierwszej sekcji stworzyłem animację w programie Blackmagic Fusion 9 która pokazuje na trójwymiarowym modelu ziemii wszystkie lokalizację gdzie operuje sieć Haristo. Wykonana była również druga animacja na podstawie obrazu "Człowieka Witruwiańskiego" w stylu ręcznie rysowanego szkicu. Wszystkie sekcje zawierają animowane nagłówki. Do stworzenia animacji tekstu i nawigacji użyte były CSS i IntersectionObserver API.

Wykorzystanie animowanego fraktalu jako tło strony
Jako tło górnej sekcji tytułowej służy animowany fraktal wygenerowany w programie Chaotica. Abstrakcyjny fraktal subtelnie komunikuje zdolność agencji do kzstałtowania złożonych, wielowarstwowych połączeń. Radialna symetria przypomina również strukturę mandali.

Broszura informacyjna
Wielostronna broszura informacyjna w formacie A4 została wydrukowana w języku polskim i angielskim. Zawiera informację na temat wizji założycieli oraz tego jak funkcjonuje firma.